Filmy przyjęcie, męski nagi tors

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje przyjęcie, męski nagi tors. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Ostatni Komers

6,1
7,6
Zbliżają się wakacje, trwają właśnie ostatnie dni roku szkolnego w gimnazjum, w jednym z małych miasteczek gdzieś w Polsce. Grupa młodych ludzi oczekuje na ostatnią w roku imprezę, zwaną komersem. Czas ten spędzają głównie na miejskim basenie, pozornie na błahych problemach, ale dla nich niezwykle ważnych: pierwszych zauroczeniach, miłostkach, zawiedzionych nadziejach. Współczesna młodzież poszukuję swojej tożsamości i więzi w coraz bardziej odrealnionym świecie.

Dźwięk metalu

7,3
8,0
Życie heavy-metalowego perkusisty zostaje wywrócone do góry nogami, gdy pewnego dnia zaczyna tracić słuch.

Basen

7,0
Jean-Paul (Alain Delon) i Marianne (Romy Schneider) spędzają szczęśliwe wakacje w luksusowej willi w Saint-Tropez, którą wynajeli im przyjaciele. Nie mają innego problemu niż zaspokajać swoje pasje. Marianne zaprasza Harry'ego (Maurice Ronet) i jego córkę Penelope (Jane Birkin), by do nich dołączyli. Od tego momentu atmosfera w domu zmienia się. Pod pozornym porozumieniem rodzi się kryzys. Penelope gra obojętną, tym bardziej, że wkrótce rozumie zainteresowanie, jakie wzbudza u Jean-Paula i obawa, że ​​prowokuje to Marianne. Obaj mężczyźni dzielą pasję do szybkich samochodów. W przyjaznej atmosferze występuje między nimi agresywna rywalizacja. Harry był kiedyś kochankiem Marianne, a jeśli z nią zerwał, to pozwala Jean-Paulowi myśleć, że łatwo może ją odzyskać. Jeśli chodzi o Marianne, uważa Penelope za potencjalną rywalkę; i aby udowodnić sobie, że jest najlepszą ukochaną, rzuca dziewczynę w ramiona kochanka. Penelope zostaje kochanką Jean-Paula ...


Chirurg przyjmuje pod swój dach nastolatka. Wydarzenie to spowoduje, że jego życie zacznie się rozpadać, a on będzie zmuszony do ogromnego poświęcenia.
Lucky (Harry Dean Stanton) jest szczęściarzem. Dobiega powoli 90-tki, ale jego serce, krążenie i układ odpornościowy są w naprawdę niezłym stanie. Nawet płuca, mimo że od lat pali tyle, że zabiłoby to znacznie młodszego mężczyznę. Życie Lucky’ego jest wybijane rytmem codziennej rutyny, od porannej gimnastyki po obchód po znajomych sklepach, kafejkach i barach. Znajduje tam za każdym razem przyjaciół i znajomych, z którymi może porozmawiać, podroczyć się, porozwiązywać krzyżówki. Pewnego dnia upada we własnym domu. Przypadkiem. Nie wiadomo dlaczego. Lekarza stać jedynie na dość banalną diagnozę – choroba nazywa się starość – ale Lucky zostaje wyrwany ze swej monotonnej rutyny. Zaczyna angażować się emocjonalnie w dyskusje z przyjaciółmi. Traktuje inaczej ludzi, którzy mu się narazili. Otwiera się, prawdopodobnie pierwszy raz od wielu lat, na nieznajomych. Uświadamia sobie, że jego rola na tym świecie dobiega powoli końca i jedyne, co może zrobić, to ten fakt zaakceptować. I się uśmiechnąć.
Jazz to improwizacja. Takie też było życie legendarnego Milesa Davisa. Nie miało przy tym nic wspólnego z aksamitnym brzmieniem trąbki, którym zaczarował publiczność na całym świecie. Do dziś uchodzi za niekwestionowaną supergwiazdę jazzu, jednego z najbardziej wpływowych muzyków w historii; to dzięki jego rewolucyjnemu, innowacyjnemu podejściu do instrumentów, rytmu i gry zespołowej powstały odrębne gatunki muzyczne. W życiu prywatnym mierzył się z uzależnieniem od twardych narkotyków, alkoholu, lekarstw, chorobami, bólem i niekończącymi się depresjami. Ale kiedy stawał na scenie, publiczność zamierała w zachwycie.
Tonya Harding, amerykańska mistrzyni łyżwiarstwa figurowego, jedna z największych pretendentek do olimpijskich medali, znana była z niełatwego charakteru i kontrowersyjnych zachowań. Nikt jednak nie spodziewał się jak daleko zdolna jest się posunąć w walce o medale. Gdy jej główna konkurentka w amerykańskiej drużynie, Nancy Kerrigan została zaatakowana przez nieznanego sprawcę, jeszcze nikt nie podejrzewał, że była to cynicznie zaplanowana napaść, która miała utorować Toni Harding drogę do olimpijskiego tryumfu.
Santa Barbara, rok 1979. Okres protestów i ważnych zmian kulturowych. 50-letnia Dorothea Fields (Annette Bening) wychowuje syna Jamiego (Lucas Jade Zumann). Prosi, by dwie młode kobiety zajęły się nastolatkiem, bo są wyzwolone i otwarte na nowe spojrzenie na świat: Abbie (Greta Gerwig), punka, artystka o buntowniczym usposobieniu, i jej sąsiadkę, inteligentną 17-latkę Julie (Elle Fanning).
Wujek jest zobowiązany do opieki nad nastoletnim bratankiem po śmierci ojca chłopca.
Juliette (Alexane Jamieson) jest w drugiej klasie liceum i musi poradzić sobie z kpinami innych uczniów. Złożona nadwagą młoda dziewczyna wkracza w młode lata pełne zwrotów akcji.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…